Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні

This wiki's URL has been migrated to the primary fandom.com domain.Read more here

READ MORE

Advertisement

Логотип клубу «КОЛО»

Клуб «Коло»

Осередки Клубу працюють у 6-ти містах країни – Києві, Івано-Франківську, Кривому Розі, Львові, Кам'янському та Дніпрі. Ці майданчики стали центрами для комунікації активної громадськості, представників органів влади та бізнесу.

Люди[]

За інформацією на сайті клубу станом на червень 2017 членами клубу є:[1]

  • Віктор Кривенко, народний депутат України
  • Володимир Панченко, голова наглядової ради «Інститут суспільних досліджень»
  • Віктор Галасюк, народний депутат України
  • Олексій Толкачов, президент Європейської асоціації Українців
  • Віталій Бульда, міжнародний експерт в галузі енергоефективності
  • Андрій Яловий, голова ТДВ «Мукачівський верстатозавод»
  • Олег Стрельников, PR-консультант, журналіст
  • Оксана Продан, народний депутат України
  • Володимир Гаргуша, громадський діяч, Координатор проекту "Зробимо Україну чистою"
  • Олексій Жмеренецький, координатор Клубу "КОЛО", ініціатор руху "Україна - це я"
  • Віталій Дем'янюк, голова Української асоціації споживачів природного газу
  • Микола Паламарчук, народний депутат України

Досягнення[]

За підрахунками координаторів Клубу, щороку спільнота реалізує декілька сотень заходів у рамках різних проектів.

Кількість учасників Клубу по Україні вже налічує сотні. В рамках Клубу діє Благодійний фонд «Коло», юридична компанія «КОЛО Правозахист», депутатське міжфракційне об'єднання «КОЛО» у Верховній Раді України та центри громадських ініціатив у регіонах.

Головним напрямком роботи Клубу була і є розробка, просування та втілення державотворчих ідей. Так «Доктрина економічного прагматизму» – інтелектуальний продукт учасників Клубу вже укорінився сьогодні в якості змістовної основи діяльності впливових аналітичних центрів країни та топових політичних партій, а дискурс економічного прагматизму силами одноклубників став новим мейнстримом в експертному середовищі України.

Десятки учасників Клубу за цей період працювали і працюють на найвищих державних посадах в якості міністрів, народних депутатів, керівників державних агенцій та департаментів центральних органів влади, запроваджуючи ідеї Клубу в державну політику.

За десять років свого існування Клуб втілив у життя заплановану стратегію – перетворився у впливове середовище національного масштабу.

Досягнення 2017[]

На Щорічній підсумковій конференції Клубу 2017-12-17 зібралися близько 200 одноклубників, які в форматі виступів та неформального спілкування розповіли про здобутки і плани, обговорили співпрацю і спільні проекти.

Одноклубниками в 2017 році, зокрема, реалізовано таке:

  • Відкрито два нові регіональні осередки у Дніпрі та Івано-Франківську, які разом із осередками в Києві, Кривому Розі та Кам’янському реалізують власні проекти та діють у якості майданчиків комунікації для активної громадськості, представників органів влади і бізнесу.
  • Комунікації між учасниками Клубу закріпили міжрегіональний характер. У різних містах регулярно відбуваються ділові зустрічі в форматі бізнес-сніданків та вечерь. Заходи відвідують представники Клубу з усіх куточків країни.
  • «Школа політичних лідерів» – залучила близько ста громадських діячів; проекти “Книжкобус” і онлайн-курс Пластової методи – надихнули тисячі українців.
  • Масштабні фестивалі одноклубників – «ТуСтань!», «Самар-Дніпро-Фест», «Дунайська Січ» та «Мамай-fest»; десятки творчих майстер-класів та скаутських вишколів – торкнулися десятків тисяч людей.
  • Разом із партнерами закуплено обладнання в лікарні 5-ти регіонів країни на суму 0,5 млн. грн.
  • Учасники Клубу стали партнерами або співорганізаторами більше десяти форумів щодо розвитку бізнесу й реформ.
  • Одноклубники працюють на вищих державних позиціях – народними депутатами, міністрами, керівниками стратегічних підприємств.
  • Народними депутатами міжфракційного об’єднання «КОЛО» подано десятки законодавчих ініціатив, за співпраці з ініціативою «КОЛО Правозахист» спрямовано тисячі запитів і звернень.

Див. також[]

Примітки[]

  1. Члени Клубу КОЛО Клуб КОЛО, перевірено 2017-06-20

Посилання[]

Advertisement