Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні

This wiki's URL has been migrated to the primary fandom.com domain.Read more here

READ MORE

Advertisement

Богдан Красавцев

Богдан Євгенійович Красавцев — голова громадської організації «Екологічна нація», журналіст, письменник.

Біографія[]

Народився 14 червня 1990 року в Києві. Дев'ять класів середньої школи закінчив у ліцеї №208, а загальну середню освіту здобув у колежі імені В. Сухомлинського. Паралельно здобув музичну освіту в Школі джазового та естрадного мистецтв із фортепіано, а затим один рік навчався грі на гітарі.

У 2007 році вступив на журналістику до Київського міжнародного університету, який закінчив у 2013 році як магістр.

Кар'єрний шлях[]

Під час навчання в університеті Богдан очолив студентський журнал "ШТОПОР", який за певний час посів перше місце як найкращий проект друкованого ЗМІ на ІІ Фестивалі молодих видавців і редакторів у Києві (2011).

Після закінчення вишу працював із Радіо Свобода (2012), Радіо Київ (2013), телеканалом RTI (2014-2016), 7 одеським телеканалом (2017-2021).

Також співпрацював із телеканалом Київ (2015) та журналом Кореспондент (2015).

З осені 2021 року викладає журналістику в Київському міжнародному університеті.

У жовтні 2021 заснував молодіжне видання Saturday Students.

Громадська діяльність[]

Восени 2020 року заснував громадську організацію "Екологічна нація". Організація просуває екологічний світогляд через творчість, освітні проєкти та просвітницькі заходи.

Творчість[]

2020

Вийшла аудіокнижка Еко-історії для моїх маленьких друзів.

2021

Вийшла друком дитяча книжка Еко-історії для моїх маленьких друзів. На сьогодні книжка є в 700 школах і бібліотеках усіх областей України включно з АР Крим та 12 країнах світу. Збірка має більше 100 тисяч переглядів онлайн.

Презентовано пісню Збережи довкілля.

Вийшли друком Еко-віршики. Нині книжечка є в понад 350 дитячих садочків і бібліотек України. Збірка має більше 5 тисяч переглядів онлайн.

Вийшла друком художньо-філософська книжка Василь і COVID-19.

Вийшов еко-комікс Чорнобильська ОАЗА.

Вийшла друком патріотична книжка для підлітків Пригоди Га та Као.

Книжки можна придбати за посиланням.

Родина[]

Одружений (з 2013 року). Дружина — Тетяна Красавцева, модель та візажист. Виховують сина Євгена (2015 року народження).

Захоплення[]

Гра на гітарі, піші прогулянки, катання на велосипеді, плавання та настільний теніс.

Соціальні мережі[]

Е-пошта: bkrasavtsev@gmail.com

Богдан Красавцев на

Advertisement