Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Расiм Бекмезджi

Расiм Бекмезджi (Rasim Bekmezci) — турецький підприємець і громадський діяч в Україні, заступник голови в Союз промисловців і підприємців Туреччини та України Тусіб, заступник голови Ділової ради Туреччини і України (Vice Chairman Turkey-Ukraine Business Council) в Комітеті зовнішньоекономічних зв'язків. Генеральний директор, засновник групи компаній «RASBEK Group».

Життєпис[]

Народився в 1975 в місті Деврек Республіки Туреччина.

У 1998 закінчив Ташкентський державний технічний університет, отримав ступінь магістра в галузі промислової електроніки.

1998-2003 — працював в будівельних компаніях Республіки Узбекистан.

З 2003 — торговий представник в Україні турецького керамічного заводу «Canakcilar Seramik Fabrika».

У 2005 почав власний бізнес в Україні і заснував компанію «Rasbek», де і по нинішній час є генеральним директором.

У 2015 закінчив Інститут вищої кваліфікації в Київському національному торговельно-економічному університеті, де йому було присвоєно кваліфікацію фахівець з правознавства.

Громадська діяльність[]

Є одним із засновників Громадської організації «Союз промисловців і підприємців Туреччини та України Тусіб», у 2011 обраний першим головою правління.

У 2015 став заступником голови Ділової ради Туреччини і України Комітету зовнішньоекономічних зв'язків Туреччини «DEIK».

Посилання[]

Advertisement