Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement
Portrait of Tetyana Berezhna, politician, lawyer, Deputy Minister of Economy of Ukraine.

Тетяна Бережна

Тетяна Бережна (англ. Tetyana Berezhna, до шлюбу Тетяна Мацюк, англ. Tetyana Matsyuk[1]; нар. 9 січня 1989[2][3], м. Рогатин[4]) — українська політикиня, юристка, заступниця Міністра економіки України (з 2022 року), адвокатка (2017—2022).

Життєпис[]

Тетяна здобула вищу освіту у Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Отримала ступінь бакалавра за напрямом підготовки «Право» і ступінь магістра за спеціальністю «Правознавство».

Проходила стажування у Парламенті Канади як стипендіатка Канадсько-української парламентської програми (CUPP).

Також навчалася в Українській школі політичних студій. Закінчила навчання в Аспен Інститут Київ на програмі «Цінності і суспільство». Наразі продовжує здобувати освіту в Київській школі економіки за напрямком «Фахівець з питань взаємодії з владою (GR)»[5].

Громадська діяльність[]

Тетяна Бережна розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 червня 2022 року № 483-р призначена на посаду заступника Міністра економіки України. Планувала займатися трудовою реформою, зокрема для боротьби з тіньовим працевлаштуванням і заохочення до сплати податків з праці[6].

Tetyana Berezhna, the Deputy Minister of Economy of Ukraine, at the 83rd session of the UN Committee on the Elimination of Discrimination against Women (CEDAW) along with Iryna Mykychak, the Deputy Minister of Health of Ukraine.

На 83-й сесії Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок

Була включена до складу делегації Уряду України для захисту дев’ятої періодичної доповіді про виконання Конвенції Організації Об’єднаних Націй про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок, розгляд якої відбувся 18—19 жовтня 2022 р. у м. Женеві (Швейцарська Конфедерація) під час проведення 83-ї сесії Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок[7].

21 грудня 2022 року обрана Головою правління Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття[8].

Професійна діяльність[]

З 2011 року Тетяна Бережна працювала в Адвокатському об’єднанні «Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери». У 2017 році отримала свідоцтво на право на зайняття адвокатською діяльністю, дію якого зупинила у 2022 році[9] у зв'язку з призначенням на посаду заступника Міністра економіки України. Спеціалізується на на податкових спорах, адміністративному судочинстві[10].

Відзнаки[]

У 2017—2021 роках включена Міжнародним юридичним довідником Chambers Europe до переліку рекомендованих юристів України в сфері оподаткування, зокрема в податкових спорах[5]. У 2018—2021 отримала відзнаку Міжнародного рейтингу Legal 500 в сфері оподаткування[5].

Включена ресурсом Best Lawyers до переліку провідних юристів України в сфері оподаткування у 2021—2022 роках[5].

Примітки[]

  1. CUPP Newsletter. — Toronto: CUPP, 2020. — Issue 1. — P. 2.
  2. Tetyana Berezhna. — Переглянуто 18 травня 2023 року.
  3. Run Ukraine Running League Women // Run Ukraine Running League 2019. — Run Ukraine, 2019. — Переглянуто 20 лютого 2020 року.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 Заступник Міністра економіки України // Міністерство економіки України. — 2022. — Переглянуто 24 листопада 2022 року.
  6. Тетяна Бережна тепер стала заступницею Міністра економіки : [інтерв'ю з Т. Бережною] / Тетяна Бережна, інтерв'ював Діма Гадомський // Спілка мертвих юристів. — 2022. — 24 червня. — Переглянуто 9 лютого 2023 року.
  7. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про делегацію Уряду України для захисту дев’ятої періодичної доповіді про виконання Конвенції Організації Об’єднаних Націй про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок (у змішаному форматі)» від 8 жовтня 2022 р. № 884-р.
  8. Бережна Тетяна Василівна // Державний центр зайнятості. — 2022. — Переглянуто 7 травня 2023 року.
  9. Бережна Тетяна Василівна // Єдиний реєстр адвокатів України. — Переглянуто 2 травня 2023 року.
  10. Кабмін призначив двох заступників міністра економіки // Бізнес Цензор. — 2022. — 17 червня. — Переглянуто 17 червня 2022 року.

Посилання[]

Публікації[]

Advertisement