Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Офіс реформ — консультативно-дорадчий орган Кабінету Міністрів України

Мета і завдання[]

Мета: Забезпечення організації та координації впровадження реформ, зокрема щодо планування відповідних заходів, проведення моніторингу та аналізу стану їх виконання.

Основні завдання:

  • забезпечення на належному рівні організації та координації впровадження реформ;
  • підготовка пропозицій щодо плану заходів із впровадження реформ на відповідний рік та механізмів реалізації таких реформ;
  • моніторинг стану виконання міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади завдань, передбачених планом заходів;
  • аналіз результатів виконання міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади завдань, передбачених планом заходів.

Контакти[]

Контактна інформація: rdo@kmu.gov.ua; +38 (044) 256 7523

Люди[]

Антон Ященко <yashchenko@kmu.gov.ua>, Виконавчий директор. Експерт у сфері стратегічного планування і реалізації проектів, з керівництва та організаційної реструктуризації бізнесу, управління змінами. Досвід роботи в корпоративному і державному секторі, зокрема в сфері енергетики. Працював проектним менеджером напрямку - реформа енергетичної незалежності в проектному офісі Національної ради реформ України, координатором реформи енергетичного сектора і реформи державного управління в Координаційному центрі з упровадження економічних реформ. Був директором Bendukidze Free Market Center. Завершив програму в Школі управління ім. Джона Ф. Кеннеді Гарвардського університету. Закінчив Києво-Могилянську бізнес-школу зі ступенем MBA і Донецький національний університет за спеціальністю міжнародна і прикладна економіка.

Олег Міщенко <omischenko@kmu.gov.ua>, Старший програмний менеджер, Група моніторингу та звітності. Експерт з корпоративного управління, внутрішнього аудиту, проектного та ризик-менеджменту, магістр бізнес-адміністрування. Більше 12 років досвіду у корпоративному управлінні, ризик-менеджменті та внутрішньому аудиті в міжнародних та українських компаніях у видобувній та металургійній промисловості, аграрному секторі, роздрібній торгівлі та фінансових послугах. Закінчив бізнес-школу INSEAD (Франція/Сінгапур) зі ступенем Executive MBA, Інститут міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка зі ступенем магістра з міжнародної економіки. Є сертифікованим бухгалтером (FCCA), сертифікованим внутрішнім аудитором (CIA), сертифікованим фахівцем з боротьби з шахрайством (CFE).

Ольга Свириденко <osvyrydenko@kmu.gov.ua>, Проектний менеджер, Група моніторингу та звітності, Експерт з проектного менеджменту. Понад 14 років досвіду роботи в проектному та операційному менеджменті у різноманітних сферах бізнесу та державного управління. У минулому менеджер проектів в Групі компаній EastOne. Ольга стажувалася в Tepper School of Business, USA (2009), у Верховній Раді України за Програмою сприяння парламенту України Університету Індіани США (2004-2005). Закінчила Міжнародний інститут менеджменту «МІМ-Київ», має ступінь MBA, та Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили навчально-наукового комплексу «Києво-Могилянська академія» зі спеціальності "Політологія".

Ольга Самойлова <samoilova@kmu.gov.ua>, Проектний менеджер, Група моніторингу та звітності, Експерт з міжнародної економіки, аналітик. Досвід в управлінні проектами під час підготовки Фінальної частини Чемпіонату ЄВРО 2012 у Києві та Донецьку. Робота з проектами в найбільшому Холдингу Східної Європи АТ «СКМ» протягом 5 років. Закінчила Донецький національний університет, брала участь в парламентських дебатах Oxford IV 2009-2010, Slovenia Debate Academy 2008, навчається за програмою «Міжнародний менеджмент» МВА у Royal Holloway University of London (UK).

Юлія Музиченко <u.muzychenko@kmu.gov.ua>, Проектний менеджер, Група моніторингу та звітності, Експерт у галузі управління проектами. Більше 11 років досвіду в управлінні проектами та операціями. Працювала в сфері моніторингу та оцінки гуманітарних програм у Представництві МОМ в Україні. Була керівником управління міжнародного співробітництва Державної служби статистики України. Закінчила Національну академію статистики, обліку та аудиту за спеціальністю «Прикладна статистика» і Миколаївський державний гуманітарний університет імені Петра Могили навчально-наукового комплексу «Києво-Могилянська академія».

Іван Хілобок <ivan.khilobok@reforms.in.ua>, Cтарший проектний менеджер, Реформа державного управління, Експерт з управління змінами та «good governance» в публічному та приватному секторі. 10 років досвіду роботи в сферах підвищення ефективності корпоративного управління, стратегічного та організаційного управління. Працював проектним менеджером реформи державного управління проектного офісу Національної ради реформи України. Іван має ступінь магістра з міжнародної економіки Київського національного економічного університету. Завершив річну програму Української школи політичних студій, проект Ради Європи, Україна - Франція. Брав участь у Літній академії Університету Мальмо, Швеція, за програмою «Стале державне управління». Має сертифікат АССА, Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів, Великобританія.

Наталія Ковальчук <kovalchuk@kmu.gov.ua>, Старший проектний менеджер, Підвищення спроможності Секретаріату КМУ. Експерт з організаційного та проектного менеджменту, організаційний коуч. Досвід роботи більше 17 років, у проектному менеджменті - 10 років. Практичний досвід оптимізації процесів, запуск проектів з нуля, досвід організаційного розвитку у провідних банках України (Raiffaisen bank, ING Bank, UkrSibbank – BNPP). Співробітництво з BCG (Boston Consulting Group) та Luxoft (IT outsourcing). Закінчила Національний Університет «Києво-Могилянська академія» за спеціальністю «соціологія», Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана за спеціальністю «банківський менеджмент».

Марина Краснопольська — старший проектний менеджер з реформи Е- урядування. Фахівець з впровадження інноваційних технічних проектів та міжнародних проектів у галузі інформаційних технологій.

Дмитро Романович <dmitriy.romanovich@gmail.com>, Старший проектний менеджер, Розвиток бізнес-клімату. Експерт з інвестиційного та бізнес клімату, стратегічного та проектного менеджменту. Більше 12 років досвіду роботи в інвестиційній і фінансовій сфері. Працював проектним менеджером за напрямом реформ - дерегуляція Національної ради реформ та радником Міністра економічного розвитку і торгівлі. Займав позицію Керівника групи ризик-менеджменту та члена Ради директорів VostokFinance Group. Розпочав свою кар'єру в 2002 році в американській інвестиційній компанії SigmaBleyzer. З 2005 по 2011 рік працював на керівних посадах середньої та вищої ланки в міжнародних та українських інвестиційних компаніях (UkrSibbank BNP Paribas Group, Phoenix Capital, AYA Capital та Інших). Був сфокусований на аналітиці, просуванні України серед міжнародних інвесторів та залученні інвестицій в країну, проектному менеджменті. Магістр з економічної кібернетики Харківського державного економічного університету, завершив річний курс за спеціальністю «Фінанси» цього ж університету.

Ольга Макогон <olga.makogon@reforms.in.ua>, Проектний менеджер, Реформа ринку праці. Експерт з трудового права, консультант з управління людськими ресурсами, адвокат, кандидат юридичних наук. Досвід у сфері права більше 15 років, включаючи індивідуальну адвокатську діяльність. Особлива спеціалізація – питання трудових відносин. Очолює Комітет з трудового права Асоціації адвокатів України. Є активним громадським діячем, займається дослідницькою діяльністю, автор численних статей у періодичних виданнях та монографії. Співпрацювала з шведською фінансовою групою SEB та керувала юридичним відділом страхової компанії «СЕБ ЛАЙФ ЮКРЕЙН» протягом восьми років. Закінчила Академію адвокатури України. Навчається у Королівському інституті персоналу та розвитку (the Chartered Institute of Personnel and Development), Великобританія.

Ольга Болібок — проектний менеджер з розвитку промисловості. Експерт з впровадження проектів економічного розвитку та міжнародних проектів технічної підтримки промисловості.

Жанна Панченко <zpanchenko@kmu.gov.ua>, Комунікаційний менеджер. Експерт зі стратегічних комунікацій та репутаційного менеджменту, аналітик-міжнародник, кандидат політичних наук. Досвід роботи в корпоративних та державних комунікаціях, управлінні репутацією. У минулому заступник директора Центру комунікацій КНУ імені Тараса Шевченка. Брала участь у проектах НАТО. Пройшла стажування в Офісі Комунікацій Уряду Естонії в рамках проекту Humeria. Закінчила Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Анна Птіцина <rdo@kmu.gov.ua>, Адміністративний асистент. Спеціаліст в галузі юриспруденції. Має 5-річний досвід роботи в секторі державного управління. Працювала в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, в Міністерстві оборони України та в Міністерстві інфраструктури України. Анна закінчила Донецький національний університет за спеціальністю юриспруденція. Вивчала курс «Школа фінансів для нефінансових менеджерів» в Києво-Могилянській бізнес-школі і курс «Міжнародні відносини: дипломатія та лобіювання» в CAPS.

Посилання[]

Advertisement