Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Вікторія Трощенко

Вікторія Юріївна Трощенко (народилася 5 червня 1972 року в місті Києві) — експерт в ІТ, телекомунікаціях. Громадський діяч. Директор з інформаційно-телекомунікаційного напрямку ДП «Український державний центр радіочастот».

Громадська діяльність[]

Життєпис[]

У 1996 році закінчила факультет кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю прикладна математика.

В 2016 році закінчила Харківський національний університет внутрішніх справ України за спеціальністю правознавство.

Трудовий шлях розпочала в серпні 1996 року в органах державної податкової служби.

З квітня 2002 року по жовтень 2005 року проходила службу в Департаменті спеціальних технологій та систем захисту інформації СБУ.

З листопада 2005 року по серпень 2011 року обіймала посади заступника директора Департаменту в Державному комітеті фінансового моніторингу України та Державній податковій адміністрації України.

З серпня 2011 року по серпень 2014 року поєднувала посади радника Голови Державної міграційної служби України з інформаційних питань та директора Департаменту інформаційних технологій Державного підприємства «Документ».

Має 5 ранг державного службовця.

На посаді Директора з інформаційно-телекомунікаційного напрямку ДП «Український державний центр радіочастот» працює з серпня 2014 року.

Компетентність[]

Адмініструвала СУБД Oracle, займалася Unix-програмуванням, моделювала тапроектувала великі інформаційно-аналітичні системи фінансового моніторингу, управління міграційними процесами та Єдиного державного демографічного реєстру.

Брала участь у розбудові Національної системи конфіденційного зв'язку та створенні моделі міжнародної системи інформаційного обміну між підрозділами фінансової розвідки.

Відзнаки[]

Нагороджена Почесною грамотою Кабінету Міністрів України та відомчими відзнаками Державної податкової адміністрації України, Служби безпеки України, Державного комітету фінансового моніторингу України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України.

Посилання[]

Advertisement