Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Фонд Глушкова — недержавна, незалежна, науково-технічна, громадська організація, названа на честь українського вченого в галузі кібернетики (інформатики і обчислювальної техніки) академіка Віктора Михайловича Глушкова.

Люди[]

  • Вельбицький Ігор Вячеславович Президент
  • Глушкова Віра Вікторівна віце-президент
  • Грінченко Тамара Олексіївна член правління
  • Летичевський Олександр Адольфович член правління
  • Богемська Зоя Василівна секретар

Діяльність[]

Членами Фонду є 35 фірм і понад 1000 фахівців, які працюють в галузі кібернетики та інформатики.

Головна мета діяльності Фонду: встановлення наукових, професійних та ділових зв'язків із закордонними і міжнародними організаціями та фірмами, які працюють в галузі інформатики й обчислювальної техніки.

Фонд Глушкова є базовою організацією Українського підкомітету міжнародної організації «IEEE World Computer Society».

Фонд — співзасновник міжнародної громадської організації «Міжнародна спілка приладобудівників і спеціалістів з інформаційних і телекомунікаційних технологій».

Президентом Фонду Глушкова був один з перших учнів В. М. Глушкова, вчений в галузі прикладної інформатики, доктор фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент Національної академії наук України та Російської академії наук Стогній Анатолій Олександрович.

Посилання[]

Advertisement