Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement
Олександр Черниш

Олександр Черниш

Олександр Черниш (нар. 26 червня 1997 р.; Київ, Україна) – громадський діяч, підприємець, волонтер. Засновник та Верховний Отаман Козацької гвардії України, засновник та директор Cossack Capital, автор та директор Society Development Academy, керівник проєктів в BGV Charity Fund, член Громадської ради при Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації [1] (2021 – 2024), член Ради директорів ПрАТ «Науково-виробничий концерн «Укрнафтінвест» (2018 – 2020).

Освіта[]

Громадська діяльність[]

  • 2017 р. - розпочав кар'єру громадського діяча та волонтера зі створення ГО «Інноваційна Україна», в якій зібрав однодумців та реалізував перші соціальні та благодійні проєкти.
  • 2020 - 2021 рр. - був членом ГО «Козацька територіальна оборона», звідки згодом і прийшла ідея створити власний козацький рух.
  • 2020 - 2023 рр. - входив до складу членів Об’єднання громадських формувань України з охорони громадського порядку і державного кордону.
  • 2021 р. - залишив керівну посаду в ГО «Інноваційна Україна» через зміну напрямку діяльності.
  • 2021 - 2024 рр. - входив до складу членів Громадської ради при Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації.
  • 2021 р. - заснував військово-патріотичну організацію «Козацька гвардія України», в якій його було обрано на посаду Верховного Отамана. Організація та її члени реалізували чимало різноманітних проєктів та наразі приймають участь в допомозі Україні в ході російсько-української війни.
  • З 2022 р. - доброволець Добровольчого формування № 1 Борщагівської сільської територіальної громади «Петропавлівський», де під час наступальної операції на м. Київ, сприяв його обороні та супроводжував вантажі спеціального призначення.
  • З 2023 р. - член Національної спілки журналістів України.
  • З 2024 р. - автор та директор Society Development Academy.

Підприємницька діяльність[]

  • 2017 р. - заснував свій перший бізнес-проєкт «HoldGroup24», в який входило декілька брендів з різних галузей діяльності.
  • 2018 р. - проєкт «HoldGroup24» отримав нагороду «Вибір України 2018» від Міжнародної асоціації конгресів та конференцій.
  • 2018 - 2020 рр. - входив до складу членів Ради директорів ПрАТ «Науково-виробничий концерн «Укрнафтінвест», де сприяв розробці українських нафтогазових родовищ.
  • 2019 р. - закрив проєкт «HoldGroup24» через зайнятість навчанням та прагнення до кращих фінансових показників.
  • З 2021 р. - засновник та директор Cossack Capital (ТОВ «Козак Кепітал»).

Трудова діяльність[]

Наукова діяльність[]

  • Автор наукових статей, зокрема в журналах, рецензованих Scopus.
  • 2021 р. - опубліковано наукову статтю «Аналіз та пропозиції щодо розвитку Української Держави та Нації шляхом втілення Козацької Ідеї» у науково-публіцистичному журналі «Зовнішні Справи» [2]. Дана стаття фактично є програмою Козацької гвардії України, яка включає аналітичну роботу з визначення актуальних проблем українського суспільства та держави, а також потенційні шляхи їх вирішення.

Нагороди[]

Ранги[]

Примітки[]

Джерела[]

Advertisement