Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Анатолій Вікторович Чертков — громадський та профспілковий діяч.

Громадська діяльність[]

Вперше був обраний до профспілкового комітету студентів НТУУ КПІ ще у часи СРСР, в 1978 році. В незалежній Україні у вересні 1993 року вперше був обраний заступником голови профспілкової організації військовослужбовців у КВІУЗ. Згодом був обраний і заступником голови Профспілки військовослужбовців міста Києва та Київської області. Після ліквідації КВІУЗ, у вересні 1999 року, членами їі профспілкової організаціїі було прийняте рішення утворити Регіональну профспілку військовослужбовців міста Києва та області. Фактично це було реалізовано значно пізніше, на Установчій (першій) конференції 15.12.2000 року. Цією ж конференцією Чертков А.В. був обраний до першого складу Президії профспілки.

Ще пізніше, а саме 04.09.2001 року, Чертков А.В. був обраний Першим заступником Голови Президії Регіональної профспілки військовослужбовців міста Києва та Київської області (скорочена назва — РПВККО). У РПВККО курував напрямки юридичної підтримки та захисту прав та інтересів «людей у погонах» та членів їх сімей. За його безпосередньої участі розбудовувались ключові напрямки РПВККО. Зокрема,було утворено видавничий дім «Авангард», мережева академія Cisco, центр сервісного технічного обслуговування, вузол захищеного мобільного зв'язку і т.і.

За відсутності належної підтримки з боку бюджету, для залучення фінансування, в першу чергу житлових проєктів, для «людей у погонах», у вересні 2001 року було прийняте рішення Правління РПВККО щодо утворення кредитної спілки «Авангард». Чертков А.В. став її членом та згодом- з жовтня 2001 року повноважним представником від РПВККО. З моменту прийняття рішень стосовно утворення дорадчих органів при центральних органах виконавчої влади громадськмх рад (далі- ГР).

З урахуванням наявного досвіду, отриманого під час двох скликань ВР України на посаді помічника-консультанта Народного депутата, Чертков А.В. був обраний безальтернативним кандидатом від РПВККО до першого складу ГР при Міністерстві оборони України. Надалі Чертков А.В. обирався представником від РПВККО до ГР при МОУ впродовж до 2013 року.

З січня 2014 р. Чертков А.В. був призначений виконавчим директором Благодійної організації «Всеукраїнського благодійного фонду «Розвитку інформаційного суспільства в Україні» (скорочена назва- БО «ВБФ «РІСУ»). А тому, до складу ГР низкм центральних органів виконавчої влади (далі ЦОВВ) з цього періоду вже обирався у якості представника від БО «ВБФ «РІСУ».

З лютого 2019 року був обраний Головою Правління Громадської спілки «Інновації.Розвиток.Ефективність.» (скорочена назва- ГС «І.Р.Е.»)

У якості представника РПВККО є засновником та учасником першого складу Громадської ради при Міністерстві оборони України. Очолював комітет з питань зв'язків з Верховною радою України та місцевими радами. Був членом робочої групи з впровадження МІС до ВМД МО України. Нагороджений Почесною Грамотою Міністра оборони України.

З 2001 року обирався до складу Громадських рад від РПВККО.

Був помічником консультантом Народного депутата України, членом робочої групи при РНБО.

Неодноразово обирався членом Громадських рад: при НКРЗ України та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, (ДС СЗЗІ) (вперше — в 2010 від РПВККО, потім — чотири рази від БО ВБФ "РІСУ") і станом на травень 2021 р.

  • є чинним членом ГР при Адміністрації Держспецзв’язку України, Призначений до робочої групи з підготовки пропозицій щодо вимог до якості телекомунікаційних послуг;
  • обраний членом Комітету з модернізації чинного законодавства Ради інформаційної та кібербезпеки України;
  • обраний членом ГР при Міністерстві оборони України (далі- МОУ)- головою Комітету з питань цифрової трансформації у воєнній сфері та оборонних кібертехнологій;
  • член комітету №6 з питань громадського моніторингу та громадських експертиз діяльності МО України;
  • член секретаріату ГР, секретар комітету №2 з питань медичного забезпечення військовослужбовців, осіб звільнених в запас і відставку та членів їх сімей;
  • член ГР при ДС СУ у скликанні 2020- 2021 років, голова Комітету сприяння розвитку державно-приватного партнерства та «діджиталізації» галузі статистики;
  • у 2021 переобраний членом ГР при Адміністрації ДС СЗЗІ. Член комітетів: з питань захисту інформації; з питань кібербезпеки; зі сприяння державно-приватному, військово-цивільному співробітництву та партнерству; група експертів) з питань науки, освіти та кадрової політики щодо організації системи кіберзахисту сектору безпеки та оборони в умовах гібридної війни.

У листопаді 2020 року обраний до складу Ради інформаційної та кібербезпеки України.

З 2018 року, на виконання вимог Законів України «Про державно-приватне партнерство», «Про національну безпеку України», «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України» та введеного у дію Указом Президента України №254 від 30.08.2017р. «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 10.07.2017р.», активізує державно-приватне та військово-цивільне партнерства у галузі кібербезпеки, захисту інформаційних ресурсів в інформаційно-телекомунікаційних системах, у сферах криптографічного та технічного захисту інформації. На виконання ч.2 ст. 6 Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України» також діють і вимоги Постанови КМ України від 19 червня 2019 р. № 518.

Для забезпечення кібербезпеки об’єктів критичної інфраструктури, у т.ч. і провадження реальної діяльності згідно з умовами чинних Меморандумів про партнерство та співробітництво №05/01-948 від 10.10.2019р. з Адміністрацією Держспецзв’язку та Київським міським центром зайнятості (далі- КМЦЗ) від 09.03.2021р. очолює реальні проєкти спрямовані на активізацію державного-приватного та військово-цивільного співробітництва, партнерства та взаємодії для потреб об’єктів критичної інфраструктури міста Києва, ЗС України, ГВКМЦ ГВКГ та госпіталів країн НАТО- IMIHO.

Співзасновник «ІННОВАЦІЙНОГО ВЕТЕРАН ХАБ».

Advertisement