Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement
Файл:Evgenii shapovalov.jpg

Євгеній Шаповалов

Шаповалов Євгеній Олегович - народився у місті Вінниця 30 квітня 1996 року. Політик та громадський діяч, реформатор експерт з децентралізації[1]. Радник першого заступника голови Вінницької обласної державної адміністрації. Модератор платформи «Економіка та інвестиції» Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад». Брав активну участь у розробці перспективного плану формування об'єднаних територіальних громад у Вінницькій області.

Освіта[]

З 2002 до 2011 році навчався у загальноосвітній школі №26 у місті Вінниця. У вересні 2011 року вступив до Вінницького технічного коледжу, який закінчив у 2014 році, отримавши диплом молодшого спеціаліста з відзнакою зі спеціальності «Фінанси та кредит».

З вересня 2014 року розпочав навчання в Тернопільському національному економічному університеті], де здобув освітньо-кваліфікаційний рівень магістра зі спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування», отримавши відповідний диплом з відзнакою. Тут же, в Тернопільському національному економічному університеті в червні 2017 року отримав другу вищу освіту - за спеціальністю «Правознавство».

Під час навчання став переможцем Всеукраїнської студентської олімпіади із дисципліни «Податкова система». У жовтні 2017 року склав іспит на знання англійською мовою IELTS, за результатами якого здобув рівень C1 «Good user», що підтверджує вільне володіння англійською мовою.

Наразі навчається в аспірантурі Західноукраїнського національного університету. Досліджує питання фінансової спроможності громад. Має наукові доробки на тему місцевих фінансів.

Трудова діяльність[]

Наймолодший реформатор[]

У грудні 2017 року, пройшовши конкурсний відбір, потрапив до експертного пулу Програми «U-LEAD з Європою[2]». Із січня  2018 року до початку 2020 року  працював у Вінницькому центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» як регіональний радник з питань децентралізації, ставши таким чином наймолодшим радником з децентралізації в Україні.

Є одним з авторів перспективного плану формування територій громад Вінницької області. Експертне бачення Євгенія Шаповалова дозволило розробити одну із найбільш якісних моделей базового рівня адміністративно-територіального устрою області в країні.

Євгеній Шаповалов активно працює «в полях» знаючи актуальний стан та проблеми територіальних громад області - від обласного центру до найменшого села. За час активного впровадження реформи на Вінниччині ним проведено понад 250 зустрічей з людьми та брав участь як експерт у понад 180 громадських обговореннях.

Завдяки особистому вкладу роботі Євгенія Шаповалова, що особисто займався навчанням, поширенням інформації та підготовкою договорів з міжмуніципального співробітництва, із двох договорів кінця 2017 року, станом на вересень 2020 року Вінницька область налічує 100 договорів в різноманітних сферах та займає друге місце в Україні за темпами розвитку співробітництва громад.

Від регіонального до всеукраїнського рівня[]

Після завершення роботи Програми «U-LEAD з Європою» на громадських засадах допомагав керівництву області закінчити реформу децентралізації. Після цього перейшов на всеукраїнський рівень роботи з органами місцевого самоврядування. Починаючи із квітня 2020 року і по теперішній час працює модератором платформи «Економіка та інвестиції» Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація об'єднаних територіальних громад». Бере активну участь у розробці та наданні пропозицій до проєктів законів у Верховній Раді від імені Асоціації ОТГ. Має налагоджені тісні контакти із сільськими, селищними міськими головами по всій Україні.

Є членом робочої групи з підготовки плану заходів щодо децентралізації влади. Буде займатись реформуванням районних державних адміністрацій у Вінницькій області.

Хобі[]

З десяти до 20 років займався футболом. Вболіває за вінницьку "Ниву" та лондонський "Арсенал".

З 2005 року по 2010 рік навчався у Вінницькій дитячій художній школі. Пише картини, особливо любить малювати квіти. Захоплюється імпресіонізмом.

З дитинства любить блюз та класичний рок. Гітарист рок-гурту "HAZE". Надихається творчістю "Led Zeppelin", "RUSH" та "Red Hot Chili Peppers".

Примітки[]

Посилання[]

Advertisement