Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement
FAVBET Tech

Favbet Tech – українська ІТ-компанія з головним офісом в Києві, резидент Дія.City. Заснована у січні 2022 року, є частиною групи компаній FAVBET. З 2023 року Favbet Tech входить до Асоціації «ІТ Ukraine».

Компанія займається розробкою інноваційних продуктів для iGaming-індустрії та навчанням українських розробників. Станом на кінець літа 2023 року в компанії працювало близько 350 співробітників.

Продукти й технології[]

Головним продуктом Favbet Tech є багатокомпонентна платформа, що підтримує онлайн та офлайн-взаємодію на регульованих ринках iGaming-сфери.

Інші проєкти компанії включають у себе лотерейні продукти (онлайн скретч-ігри, створення та дистрибуція друкованих лотерейних білетів, системи обліку лотерей для ритейлу), партнерську програму для монетизації афіліатського трафіку, а також розробку ігор.

Основу технологічного стеку Favbet Tech складають Erlang, PHP, Node.js, Python, React, Flutter, Rust, Kotlin, Swift.

Ключові технологічні спеціалізації компанії є: високонавантажені розподілені рішення для бізнесу; рішення з низькою затримкою передачі даних від постачальника до кінцевого споживача; масштабована хмарна інфраструктура з можливістю горизонтального та вертикального розширення; інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень на базі штучного інтелекту.

З моменту заснування у Favbet Tech також діє власний R&D центр, який займається розробкою рішень у сфері defense-tech, облікових систем для малих та середніх підприємств, а також систем бронювання для готельно-ресторанного бізнесу.

Defense Tech[]

З перших тижнів повномасштабного вторгнення РФ в Україну команда Favbet Tech приєдналась до «IT-армії», що була ініційована Міністерством цифрової трансформації України, та здійснювала комплексні DDoS-атаки на банківські ресурси, ЗМІ та державні сервіси агресора.

З 2023 року FAVBET Tech є партнером ГО «КіберПолк» та співпрацює з організацією у сфері кіберзахисту, військово-інформаційних операцій і підготовки фахівців із цифрової безпеки. Команда Favbet Tech також залучена до пошуку вразливостей ворожих ІТ-систем та розробки програмного забезпечення для потреб ЗСУ.

У 2022 році у компанії заявляли, що створили мобільний застосунок для однієї з українських військових частин, який автоматизує частину рутинних процесів артилерійських розрахунків.

Наприкінці 2023 року FAVBET Tech підтримали розширення інженерної школи майстерні «Дронарня», надавши ресурси для оренди нового приміщення та закупівлі інструментів, комплектуючих та витратних матеріалів для навчання військових. В компанії також оголосили, що спільно зі спеціалістами школи працюватимуть над R&D-проєктами в галузі БпЛА.

У липні 2024 року група компаній Favbet передала 10 млн грн для допомоги «Охматдиту».

Курси Erlang[]

У 2023 році Favbet Tech започаткували спеціалізовані курси з мови Erlang та програму стажування для розробників-початківців. Кращих випускників запрошують на співбесіду та пропонують працевлаштування в компанії.

Підтримка жінок в ІТ[]

У 2023 році FAVBET Tech став одним з перших партнерів Wtech & Friends – програми жіночого tech-ком’юніті Wtech, що покликана створювати більше можливостей для жінок в ІТ через співпрацю з провідними компаніями галузі.

«Закрив раунд»[]

З 2022 року квомпанія є постійним партнером подкасту «Закрив раунд» Іллі Кабачинського та Антона Полєскова про сучасні ІТ-компанії та людей, що змінюють уявлення про технології в Україні та світі.

Наприкінці 2022 року гостем подкасту був Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. У 2023 році за підтримки Favbet Tech у межах подкасту вийшов великий документальний фільм про життя харківської tech-спільноти під час війни.

Нагороди та відзнаки Favbet Tech[]

У 2023 році за підсумками читацького голосування FAVBET Tech стала №1 «Рейтингу ІТ-компаній, які найбільше дбають про українців та Україну» від онлайн-видання Highload та порталу Work.ua. У підсумковому рейтингу компанія посіла 11-ту сходинку серед 100 провідних компаній української tech-галузі.

Advertisement