Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Лого МедіаСапієнс.png

«MediaSapiens» — єдиний в Україні інтернет-ресурс, присвячений медіаграмотності

Проект був започаткований ГО «Телекритика» (зараз - «Детектор медіа») у 2010 році за підтримки Інтерньюз-Нетворк (США)

Мета і цільова аудиторія[]

Основна мета проекту - підвищення медіаграмотності аудиторії. Ми хочемо допомогти споживачеві медійного контенту краще зрозуміти суть медіа, орієнтуватись в інформаційному просторі, навчитись критично ставитись до ЗМІ, відрізняти якісну та правдиву інформацію, виявляти маніпулятивні спроби впливати на громадську думку та не піддаватись їм, довідатись про інформаційні права та можливості їх використання.

Цільова аудиторія: Журналісти, громадські активісти, керівники та співробітники громадських організацій, співробітники посольств, західних фондів, регуляторних органів, власники та топ-менеджмент телекомпаній, друкованих та електронних ЗМІ, співробітники відділів маркетингу, реалізації і технічних служб ЗМІ, навколомедійної сфери, а також народні депутати України.

Редакція[]

  • Наталія Лигачова — Керівник ГО «Детектор медіа». Засновник та шеф-редактор порталу «Детектор медіа» з 2016 року. Засновник і шеф-редактор порталу «Телекритика» (2001-2015) Заслужений журналіст України. Володарка нагороди «Лідерство у ЗМІ» Міжнародної неурядової організації Internews Network (2008) та премії імені Герда Буцеріуса «Вільна преса Східної Європи» (2011р.), яка вручається журналістам за професіоналізм і громадянську мужність. Член комісії з журналістської етики. Член НСЖУ та ННПУ. Найчастіше цитований телеканалами та ділової пресою експерт у медіасфері.
  • Марина Дорош — Редактор, оглядач. На MediaSapiens почала працювати у жовтні 2011
  • Тетяна Гордієнко — Редакторка новин, журналістка

Контакти[]

Тел. (044) 290 8276

E-mail ГО «Детектор медіа»: info@detector.media

E-mail редакції сайту MediaSapiens: mediasapiens.tk@gmail.com

Посилання[]

Advertisement